Should of buckled up my shoes

Monday, 30 April 2012

(top - Thai markets, Platform sandals - Jeffrey Campbell, Sunglasses - Thai markets)

I've seen a lot of t shirts with buddah and other pictures on so when i saw this t-shirt in thailand for only £3 i had to buy haha, thats why i love thai markets so much.

Drake - Live in Newcastle.

Saturday, 28 April 2012

Really crappy photos but Drake omg was one of the greatest nights of my life and what made it even better was that was was about 2 meters away from me the entire time. Argh hes so beautiful and amazing live!

Part two

Tuesday, 24 April 2012

A little of Bangkok then Koh Phi Phi (part 1)

Sunday, 15 April 2012

(Yellow Lakers tee - Vintage, Tie Dye trousers - Koh Phi Phi market £5-6, Sandals - Roxy, Bikini - Next £12, Tie Dye top - DIY, Shorts - Vintage)

So I know all my photos aren't great but they look quite clear for an iPhone camera. But yeah this is just the first few days of Koh Phi Phi and just a couple of photos to show you all how beautiful the island is.
As it is so sooooo hot its hard to really wear a decent outfit, basically all I wore was shorts and a thin top.

Ohhhh yeah I remembered from last year that there was a Jeffery Campbell store in Bangkok in Siam Center. I've got 5 pairs of JC's now woooooo.

エリカ ボウズ © All rights reserved · Theme by Blog Milk · Blogger